De meest gestelde vraag aan Boeken-ID

VraagtekenToen ik met Boeken-ID begon, leek het me leuk af en toe van mijn bezoekers te horen wat ze van de besproken boeken en van de website vinden. Daarom gaf ik de mogelijkheid reacties te geven bij artikelen en maakte ik een contactformulier. Zo kan iedereen contact opnemen, ongeacht of de opmerking direct aan een artikel is gerelateerd. Na ruim een jaar kan ik de balans opmaken: er blijkt een onderwerp duidelijk uit te springen wat aantal reacties betreft: de artikelen over Elly’s Choice.

Sommige websites hebben een FAQ, veel gestelde vragen, op hun website staan. Als ik dat zou doen, dan zou ik me kunnen beperken tot slechts één vraag. Of eigenlijk, meerdere vragen die allemaal hetzelfde antwoord krijgen. De meest gestelde groep vragen gaat namelijk over het abonnement bij Elly’s Choice. Mensen hebben hun boeken niet gekregen, zijn vergeten ze te downloaden, krijgen een onverwachte rekening of hebben andere problemen.


Leuk dat die mensen dan hun vraag aan mij stellen, maar ik kan ze echt niet helpen. Ik ben Elly niet, dat lijkt me duidelijk. Vragen over het abonnement moeten toch echt daar gesteld worden. Hoe mensen er dan bij komen om hun vraag op een willekeurig boekenblog te gooien, is mij een raadsel. Als iemand het weet, vertel het me alsjeblieft! Je zou zeggen dat mensen die een abonnement hebben op een ebook-dienst, graag lezen. En ook kunnen lezen. Maar dat valt blijkbaar tegen.

Natuurlijk probeer ik de vragen zo goed en zo netjes mogelijk te beantwoorden. Het is echter wel vrij vervelend om steeds bij de verkeerde naam aangesproken te worden. En Boeken-ID lijkt niet eens op Elly’s Choice. Hierbij dus mijn vriendelijke verzoek: richt je vragen die niet voor mij bedoeld zijn, aan de juiste persoon/organisatie!

En voel je vooral vrij “echte” reacties te plaatsen. Wat vond jij van een boek, heb je tips of suggesties? Deel ze vooral, ofwel alleen met mij via het contactformulier, of wel met de hele wereld als reactie op een artikel!

Share Button

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

Ik ben geen robot! *